Close
Type at least 1 character to search
Back to top
EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ

Το Email Marketing είναι η διαδικασία αποστολής ενός διαφημιστικού μηνύματος, σε μια ομάδα ανθρώπων, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να κατανοήσουμε την ευρύτερη έννοια του Email Marketing, κάθε email που αποστέλλεται σε έναν πελάτη θα μπορούσε να θεωρηθεί ως διαφημιστική καμπάνια. Φυσικά όμως είναι πολλά περισσότερα από αυτό. Η επιτυχία μιας email marketing στρατηγικής αφορά στη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες και στη μετατροπή των πιθανών αγοραστών σε πελάτες.

Το Email Marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους:

  • Αποστολή newsletter που εμπεριέχουν εταιρικά νέα και εξελίξεις με σκοπό την ενημέρωση των ήδη υπαρχόντων πελατών και την ανακατεύθυνσή τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
  • Αποστολή άμεσων email με σκοπό την προσέγγιση και απόκτηση νέων πελατών.
  • Αποστολή email από εμπόρους σε πελάτες που αποστέλλονται έπειτα από μία επιτυχημένη συναλλαγή με σκοπό την πώληση επιπλέον προϊόντων ή υπηρεσιών.
  • Χρήση Automation Email Funnels όπου αποστέλλεται αυτοματοποιημένα ένα ξεχωριστό email σε κάθε χρήστη ανάλογα με τη συμπεριφορά του και το στάδιο ετοιμότητας αγοράς του.

Ποια είναι τα οφέλη του Εmail Μarketing;

1. Είναι ένα κανάλι “one-on-one” επικοινωνίας. Με το email marketing μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κοινό σας σε προσωπικό επίπεδο και να παρέχετε εξατομικευμένο περιεχόμενο.

2. Προσφέρει εξαιρετική απόδοση της επένδυσης (ROI). Ας μην ξεχνάμε ότι οι πλατφόρμες αυτοματισμού Email Marketing σας παρέχουν μετρήσιμα αποτελέσματα και αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο ώστε να παρακολουθείτε την απόδοση των email σας και να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπής.

3. Πρόκειται για ένα κορυφαίο κανάλι επικοινωνίας. Σύμφωνα με το Optinmonster, το 99% των καταναλωτών ελέγχουν τα email τους κάθε μέρα, ενώ το 72% των χρηστών προτιμούν να λαμβάνουν διαφημιστικό περιεχόμενο μέσω email.

4. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν μαζικά έναν μεγάλο αριθμό συνδρομητών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι οποίοι έχουν συναινέσει να λαμβάνουν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

5. Διαθέτετε πρόσβαση στο κοινό που επέλεξε την αλληλογραφία σας μέσω email. Οι χρήστες έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, κάτι που σημαίνει ότι θα έχετε υψηλότερες πιθανότητες πραγματικής αφοσίωσης και μετατροπών.

6. Η αποστολή email προσθέτει αξιοπιστία στην επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας. Οι καταναλωτές επιθυμούν να δημιουργήσουν μια σχέση με το brand πριν την αγορά και τα emails αποτελούν το τέλειο εργαλείο ενίσχυσης της εμπιστοσύνης.

7. Το στοχευμένο email marketing επενδύει στην ανάλυση της συμπεριφοράς κάθε χρήστη ξεχωριστά.

Το Email Marketing είναι ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία του Performance Marketing κάτι που το καθιστά μια από τις πιο εύκολες και αποτελεσματικές λύσεις για την προώθηση των προϊόντων σας. Κάθε εταιρεία b2c ή b2b, ανεξαρτήτως του κλάδου που ανήκει, χρησιμοποιώντας σωστά το email marketing, μπορεί να φτάσει ακόμα πιο κοντά στους στόχους που έχει θέσει. Προκειμένου να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα για την εκάστοτε εταιρεία, το Email Marketing θα πρέπει να ενταχθεί σε μία ενημερωμένη digital στρατηγική σύμφωνα με τους στόχους της.